sâmbătă, 3 august 2013

Valea Draganului pe bicicleta

La sfarsitul lui Iulie am iesit cu corturile pe Valea Draganului impreuna cu Cristi E., Cristi L. si Eugen pe weekend iar bineinteles, bicicletele nu au lipsit de pe masina.
Aceasta iesire nu este una intamplatoare. Face parte dintr-un ciclu de iesiri anuale, care anul acesta a ajuns la a 4-a editie, intitulate sugestiv "Scoate animalul din tine" :).Acest 'festival' nu este legat neaparat de biciclete, dar anul acesta a fost.




 
Pe scurt, ne adunam o gasca de baieti si plecam undeva prin tara cu corturile pe 3 zile ( am fost in Maramures la Coruia, in Apuseni la Glavoi, la Colibita iar anul acesta pe Valea Draganului ).



 

Dupa o plimbare cu masina in jurul barajului, ne-am intors spre sat vazand un loc frumos de campare langa un parau si campati am fost.



 
Sambata de dimineata am hotarat sa facem o tura cu bicicletele pana la barajul Dragan. Distanta totala nu e una foarte mare, circa 30 km total, din care jumate in urcare spre baraj.




 

O urcare lina la inceput iar apoi drumul o ia in serpentine si urcarile sunt mai abrupte, iar la final Runtasticul imi arata o diferenta de nivel pozitiva de 459m. Vremea a fost numai buna de pedalat.


 
 
Pentru cei care vreti sa faceti tura mai lunga puteti merge fie mai departe in urcare pe serpentine inca 3 km iar apoi o coborare lunga de 13 km care va duce la lacu Lesu, fie coborati la indicator spre barajul Dragan si mergeti mai departe facand un ocol al lacului.



Una peste alta, zona e foarte frumoasa, numa buna de pedalat. Distractie :)










Un comentariu: